niedziela, 23 października 2011

Budyń czekoladowo-dyniowy


Przyznam,że ten budyń jest pyszny...i bardzo syty.Wystarczy mała porcyjka by nasze pociechy miały zapas energii na pół dnia.Sprawdziłam:)
Bardzo prosty przepis,wręcz dziecinnie prosty ale za to jaki smaczny!
Wpadłam na pomysł podania samego puree dyniowego z czekoladą podczas przygotowywania dyniowego brownie,zostało mi trochę rozpuszczonej czekolady,dodałam resztkę  puree,wymieszałm,skosztowałam i wiedziałam,że dzieciom będzie smakował:)



Składniki:


100 g ciemnej,słodkiej czekolady
2 łyżki mleka
150 ml puree dyniowego

Żeby przygotować ten deserek,wystarczy czekoladę rozpuścić z mlekiem,dodać puree dyniowe,dokładnie wymieszać i przelać do salaterek.I to wszystko:)




2 komentarze:

  1. A czekolada pewno i tak 'zabija' cały smak dyni?

    ...czasem dla swoich małych podopiecznych robię taki deserek - tylko dodaję gruchę/banańca, a stopioną czekoladę mieszam z jogurtem naturalnym :]

    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda,czekolada zabiła smak dyni,i pewnie dlatego tak im smakował:)
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń