sobota, 3 grudnia 2016

Kokosowy pstrąg z masłem czosnkowym




Pyszny pstrąg obtoczony w mące kokosowej, usmażony na maśle oraz oleju kokosowym. 
Myślę, ze na świąteczny stół w sam raz :) 
Polecam :) 

Składniki :

2 pstrągi

sol
pieprz
sok z polowy cytryny
3 łyżki świeżego soku z pomarańczy 
50 g masła
3 ząbki czosnku
mąka kokosowa do panierki
masło oraz olej kokosowy do smażenia 

Pstrągi sprawić, umyć, wytrzeć papierowym ręcznikiem.
Ryby natrzeć solą, pieprzem, zalać sokiem z cytrusów.
Czosnek przecisnąć przez praskę, wymieszać z masłem. Podzielić na 2 części, każdą w dłoniach zrolować i włożyć do środka ryb.


Masło z olejem (po jednej łyżce)  rozgrzać na patelni, ryby obtoczyć w mące kokosowej 



i smażyć na rozgrzanym tłuszczu, uważając by masło oraz ryby się nie przypaliły. 



Ryba jest bardzo delikatna, panierka rowniez, więc trzeba bardzo ostrożnie przewrócić na druga stronę podczas smażenia.



Smacznego :) 

2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego połączenia jeszcze niestety nigdy nie miałem okazji próbować, ale mam nadzieję, że nadejdzie taka okazja. Muszę przyznać, że mi bardzo smakuje łosoś od https://mowisalmon.pl/produkty/ i jak tylko nadarzy się okazja to oczywiści go przyrządzam. W końcu ryba jest smaczna i zdrowa.

    OdpowiedzUsuń