poniedziałek, 16 lutego 2015

Naleśniki z jarmużem i kozim serkiem


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię jarmuż :)
Lubie jarmuż w zupach, sałatkach, robiłam też kiedyś chipsy z jarmużu.
Okazuje się, że jarmuż świetnie smakuje też z naleśnikami...i kozim serkiem :)
Składniki :

1 opakowanie jarmużu (ja miałam 206 g) 
1 serek kozi (180 g) 
1 mała cebula
3 ząbki czosnku 
nalesniki (u mnie owsiankowe )
sol i pieprz do smaku
2 łyżki jogurtu greckiego
1 łyżka oliwy  
suszony koperek
suszone chili
rukola do dekoracji 

Jarmuż opłukać i włożyć do garnka. Zalać woda i zagotować. Gotować na małym ogniu przez ok. 5 min. Odcedzić.

Na patelni rozgrzać oliwę, wrzucić pokrojona cebulkę, cebulkę zrumienić. Do cebuli dodać jarmuż, dusić chwilę razem, potem dodać przeciśnięty przez praskę czosnek, sol oraz pieprz do smaku. Na końcu dodać jogurt grecki, i wszystko razem dusić przez około 3 minuty.


Tak przygotowany jarmużowy farsz nałożyć na każdego naleśnika, a na farsz ułożyć pokrojony w plasterki serek kozi.


Naleśniki zwinąć w ruloniki, ułożyć na patelni i na każdy naleśnikowy rulon nałożyć jeszcze po dwa plasterki koziego serka. Serki posypać koperkiem oraz malutka ilością chili. Patelnię przykryć pokrywką i zostawić na malutkim ogniu by serek się roztopił.



Naleśniki podawać tuż po przygotowaniu, można udekorować rukolą :)

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz