czwartek, 1 września 2011

Kotleciki w pistacjowej panierce czyli cos dla malego wyjadacza panierek:)


Był czas,kiedy moje młodsze dziecko namiętnie wyjadało wszelkiego rodzaju panierki:D Wymyśliłam wiec,z myślą o nim tę oto panierkę ,i muszę przyznać,dzieciom takie nuggetsy bardzo smakowały.
Zachęcam do wypróbowania:)



Składniki:


Polędwiczki drobiowe(ok.10-12 sztuk)
1/2 malej cytryny
sol


Na panierkę:

2 kopiaste łyżki zmielonych orzeszków pistacjowych solonych
2 plaski łyżki bułki tartej
1 łyżeczka imbiru w proszku
1 duże jajko
oliwa do smażenia




Poledwiczki umyć, wytrzeć ręcznikiem papierowym.Delikatnie posolić i skropić sokiem z polówki cytryny.Zmielone orzeszki pistacjowe(zmieliłam blenderem) wymieszać z bułką tarta oraz imbirem.W miseczce rozbełtać jajko. Kazda polędwiczkę zanurzyć w jajku,potem dokładnie obtoczyć w panierce.Na patelni rozgrzać oliwę i kłaść delikatnie każdy kawałek nuggetsa, zmniejszyć  ogień (zmniejszyłam z 6 do 5) i smażyć do ładnego zrumienienia się z obu stron. Smacznego:)

1 komentarz:

  1. Nigdy takiej panierki nie robiłam,ale powiem że najwyższy czas spróbować coś innego ..Super !!!

    OdpowiedzUsuń