czwartek, 15 listopada 2012

Kruche koperty z żurawiną

Bardzo szybkie,bardzo smaczne,idealne dla niespodziewanych gości :)
 Żurawina i ciasto francuskie świetnie do siebie pasują.
Polecam:)

Składniki:

1 rolka ciasta francuskiego
żurawina w słoiczku (polecam cranberry whole-berry sauce Ocean Spry ponieważ ma konsystencję gęstej marmolady i się nie rozpływa podczas pieczenia)
białko z jednego jajka lub całe rozkłucone jajko
cukier do posypania

Piekarnik nagrzewamy do 200 C.
Ciasto francuskie rozkładamy na blacie i wycinamy kwadraty (u mnie 10*10 cm).Wyszło mi 8 kwadratów.
Na każdy kwadrat nakładamy łyżeczką żurawinę.



Kwadraty zawijamy w koperty i smarujemy rozkłuconym białkiem lub jajkiem.Posypujemy cukrem.



.Koperty układamy na blaszce do pieczenia wyścielonej papierem i wstawiamy do piekarnika na 15 min lub do czasu aż urosną i się zrumienią

Doskonałe na ciepło jak i na zimno.
Smacznego:)

4 komentarze:

  1. Z przyjemnością informuję, że nominowałam Twój blog do zabawy Liebster Blog http://studenteat.blogspot.com/2012/11/libster-blog.html
    Będzie mi miło, jeśli przyłączysz się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26/11/12

    Świetne są te koperty,zrobiłam w sobotę na małą imprezę.Smakowały każdemu.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę,że pomysł się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie te koperty wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń